Uitje Volleystars weer een groot succes

Het volleybalseizoen voor onze Volleystars is traditioneel afgesloten met een gezellig uitje. Dit keer werd de sporthal ingeruild voor het trampolinepark You Jump in Baarn. De kids sprongen dat het een lieve lust was. Anderhalf uur jumpen leverde rode hoofden en vermoeide benen op. Als beloning voor al dat gespring kregen de volleystarts na afloop snacks, limonade en een heerlijk ijsje. Het was weer een geslaagd evenement. Dank aan de ouders die dit hebben georganiseerd en hebben begeleid. De volleystars gaan nu genieten van een heerlijke zomer. Op naar een nieuw volleybalseizoen ……

Geplaatst in mini, vereniging.