Sleutelprotocol PDK arena

Openen zaal

Sleutelkastje

Sleutelkastje naast de ingang van korenwolf 11 : gebruik de alarmcode <code> van 4 cijfers om kastje te openen.

Hek van schoolplein

Aan de bos zit een sleutel voor het buitenhek van het schoolplein. Open het hek.

Voordeur PDK Arena

Aan de bos zit een zwarte kunststof sleutel voor de voordeur.

Deze dient bij opening van de dag worden opgeladen aan de ingang van de school ; een wit kastje met zwarte ring: steek de sleutel er in en lampje wordt groen.

De deur kan worden geopend met de geladen sleutel. Als de sleutel niet is geladen, kun je de sleutel kapot draaien, het openen moet zonder veel kracht gedaan kunnen worden.

Open de rechter deur !

Alarm uitschakelen als je binnenkomt van zaal én kantine

Links om de hoek in de hal hangt het alarmkastje : als je binnenkomt gaat het voor-alarm af en je gebruikt de <code>00 en * (sterretje) om het alarm van de sporthal te halen

Maar je moet ook het alarm van de kantine halen : gebruik <code>00 en dan pijltje omhoog of omlaag om de kantine te selecteren op het scherm en dan een * (sterretje)

Gang naar kleedkamers en zaal

Open de deur naar de gang met de zwarte sleutel.

Deur van kantine openen

Aan de bos zit ook een sleutel van de kantine, doe deze van het slot aangezien ouders en of anderen die komen kijken daar graag in willen.

Materiaal hok

Aan de bos zit ook een sleutel van het materiaal hok. Open deze en installeer de zaal. De deur van het materiaal hok blijft niet open als je deze helemaal naar beneden schuift en dan is het vaak handig om deze weer dicht te doen.

Opbergen sleutelbos

Als de sleutels niet gebruikt worden hangen ze ALTIJD aan het haakje in een van de raamkozijnen in de hal

Afsluiten van de zaal

Kantine afsluiten

Schuif alle stoelen van de het meubilair even netjes aan de tafel en bar (er zijn de volgende dag ook weer gebruikers (zowel overdag als s ’avonds))

Kijk of de deur van de keuken dicht zit, en doe de ramen dicht, alle verlichting moet uit en dan kan de deur op slot.

Materiaalhok en kleedkamers

Kijk of het hok is ingericht volgens de instructies, en ruim het op als dat niet zo is. Jij bent verantwoordelijk om het op te ruimen en kan er op aangesproken worden.

Doe het licht uit in het materiaalhok en doe de roldeur dicht en op slot door de klink te draaien.

Loop lang de kleedkamers en kijk of ze leeg zijn (geen mensen.. of kledingstukken/rommel) kledingstukken kunnen in het rek voor de kantinedeur en rommel in de grote afvalbakken in de gang (niet in de kleintjes in de kleedkamers). Doe het licht in de gang van de kleedkamers uit (knop zit in 2e gangetje links (bij heren kleedkamer)).

Sluit de deur van de kleedkamergang met de zwarte sleutel.

Alarm activeren

Eerst het alarm op de kantine zetten : voer de <code> 00 in en met de pijltjes naar boven of beneden tot de sportkantine verschijnt op het schermpje en druk # (het hekje) , een rood lampje verschijnt op het kastje op de betreffende groep

Dan alarm van de zaal: voer de <code> 00 in en druk # (het hekje). Het voor-alarm gaat piepen en je doet het licht uit en sluit de voordeur met de zwarte sleutel.

Hek afsluiten

Het hek van het schoolplein moet dicht met een van de sleutels.

Opbergen van sleutelbos

De sleutelbos at weer terug in het sleutelkastje aan de ingang van korenwolf 11 , gebruik de <code> die je ook hebt gebruikt voor het alarm.

 

Dank voor het netjes afsluiten.